sobota, 17 listopada 2012

Soul Lovers

Witam,

jak widać kroi się kolejne opowiadanie, które wyjdzie spod rączek Sakue. Od kilku miesięcy chciałam stworzyć coś większego i autorskiego. Oczywiście nie żeby fanfiction już mnie nie kręciło. Nadal bardzo to lubię ale... chcę stworzyć coś mojego. Naprawdę mojego.
Sporo myślałam nad pomysłem, który zrodził się w mojej głowie. Kiedy w końcu doszłam do wniosku, że jest on niezły. stworzyłam niewielki zarys historii, wymyśliłam głównych bohaterów i napisałam prolog.
Teraz oczywiście jestem w trakcie pisania Mafia o Machibuse tak więc to opowiadanie będzie musiało poczekać na koniec mojego ff i mam nadzieję, że nie skończy tak jak reszta moich pomysłów, które musiały czekać na swoją kolej. Sama siebie zapewniam, że tak się nie stanie, bo w końcu wykosztowałam się na rysunki moich postaci za co bardzo dziękuję Kkohaku, która przelała je z mojej głowy na papier. Szczerze ufam temu pomysłowi, modląc się aby nie wypalił się przedwcześnie.
Trzymajcie za mnie kciuki a ja na razie odsyłam was do czytania MoM =3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz